Segítség

Jónapot dr.nő

Köszönöm gyors válaszát de sajnos édesanyám nem érti meg hogy akor kell bevennem a Diane35 gyógyszerből mikor megjön a mestruáció. Mert édesanyám váltota ki a gyógyszert és a patikás hölgy azt mondta neki hogy menstruáció után kell elkezdeni a gyógyszer szedését. Most akkor hogyan kezdjem el szedni azt a gyógyszert? Mert én már ténleg nem értem hisz még én sosem szedtem ijet. Megértését elöreis köszönöm további szép napot önnek.: Üdv: Lorenssza

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Lorenssza!

A menses első napjától kell szedni, nem utána. Ha néhány napot csúszna is, akkor sem történne semmi baj, ez csak a fogamzásgátló hatást csökkenti, de ugye ez Önnek most nem baj. Az első naptól azért egyszerűbb, mert nem feleljti el elkezdeni szedni.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 09., 18:40; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 10:34
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátlás
Kedves Dr. Kiss György! A kérdés egész régóta foglalkoztat és Önt ajánlották, abban bízva, hogy Ön egészen biztosan tudja a választ...
Fogamzásgátlás
Jó napot! Érdeklődni szeretnék! Symicia fogamzásgátlót kezdek el szedni. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi idő után lehet közösülni? Vagy...
fogamzásgátlás
Üdv! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy barátommal 1 éve vagyunk együtt. De nem történt meg az első szeretkezés....gondolkodtunk az...
fogamzásgátlás
Kedves Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne. Olyan fogamzásgátló tablettát szeretnék szedni, ami a legkevésbé hajlamosít a...