Nőgyógyászati probléma

5 éve szültem, kb 2.5 éve szedem a Novynette nevű tbl-át. Már az előző és azt megelőző hónapban volt olyan, hogy a tablattaszedés felénél enyhe vérzésem volt (csak reggel ha megtöröltem magam) , esetleg együttlét után is, és enyhe hőhullámom is. Most voltam nőgyógyásznál, de elég szűkszavú volt, csak kenetet vett.Szeretném azért tudni a kenet megérkeztéig, hogy mi okozhat ilyen jellegű panaszt.köszönöm előre válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Hölgyem!

Nem írja sajnos, hogy milyen kenetet vettek le? Rákszűrést, vagy hüvelyváladékot?

Pecsételő vérzést okozhat egy fertőzés is, de az is lehet, hogy a tablettát kell majd lecserélnie. Ha folyása van, akkor biztosan ez áll a panasz mögött, ha nem, akkor másik fogamzásgátlóra kell váltani, ha ismétlődik a panasz.Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 08., 12:14; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 08:54
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....