Norcolut tabletta

Szép napot! Norcolut tablettát kell szednem, de szoptatom gyermekem.Kérdésem az lenne, hogy a tejen keresztül átmenő hatóanyagok milyen hatással lesznek gyermekemre? Köszönöm válaszát! Andrea

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza szoptatás témában

Kedves Andrea!

A tejbe minden átmegy, nem csak a hormonok meg a gyógyszerek, hanem a műtrágya is amit az élelmiszerrel megeszik. Nem tudom miért kell magának Norculutot szednie, de ha nincs nagy indok rá, akkor szerintem ne szedje, mivel nem hiszem hogy a gyermekének is szüksége van ezekre a hormonokra. De persze a kezelőorvossal beszélje meg.

Én nem adnék szoptatós anyának semmit sem.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 11., 23:26; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 08:24
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szoptatás
Üdvözlöm! 2014.11.13.-án született meg a kisfiam. Kb 6 hónappal később már nem volt annyi tejem, ritkábban szoptattam és megjött a...
pecsételő vérzés szoptatás alatt
Kedves Doktor Úr/Nő! 2, 5 hónapos kislányomat rendszeresen szoptatom, azonban az elmúlt 2, 5 hétben pecsételő vérzésem van a mai napig. Normális...
szoptatás-mellgyulladás
Tisztelt Weborvos! 15 napja szültem. egy hete sajnos begyulladt az egyik mellem. 40 fokos lázam lett, másnap a nőgyógyász semicilint irt fel amit 5...
Szoptatás.
Tisztelt Szakértő! Kislányom 9 hónapos, sűrűn szopizik, éjszaka is többször. Másfél hete szúró fájdalmat éreztem a mellem felső felében...
szoptatás alatt menstruáció

Üdvözlöm! 10 hónapos kisfiamat szoptatom, kb. két hónapja jelentkezett először a menstruációm, de csak 3-4 napig tartott és kevés volt....