Mi lehetett az?

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 4. hónapja szedek fogalmzásgátlót (és ez nem tudom hogy közre játszik e) de az utolsó menstruálásomnálál kevés volt a vérzés... (legalábbis kevesebb mint szokott) és most 2 hétre rá  koncerten voltam és rentgetege ugráltam és a fehérneműmön észrevettem ilyen barnás (vér? ) (lehet hogy maradt bennem és a sok ugrálástól kijött? ) folyást...előtte való nap ilyen kicsit égő érzést éreztem néha...azóta nincs semmi tünet...se égő érzés se elszíneződött folyás. Mi lehet ez? Válaszát köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Lehet, hogy van egy hüvelyfertőzése, azt javaslom, keressen fel egy nőgyógyászt, hogy ezt ellenőrizhessék. Ha nincs fertőzés, akkor átmeneti zavarról lehetet szó, a fogamzásgátló hatása ettől nem csökkent, ne aggódjon.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 07., 11:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 15:00
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nemi herpesz
Jó napot! Nemi herpesz elmeletben a bajom faj es nem tudom hogyan tudnam gyorsabban kigyogyulni ebbol ugyanis a vizeletkor is égő fajdalom van......
Missed ab műtét után peteérés
Szép Napot Dr. Úr Olyan kérdésem lenne, hogy április 20.án sajnos missed ab műtétem volt. 11 hetesen itt hagyott a kicsi babánk. Elvesztettem. Az...
Nőgyógyászati Uh lelet
Jó napot Dr.Úr voltam nőgyógyászati uh Uterus: 72x36x41mm szabályos alakú homogén szerk. Endometrium: 6,3mm jobb ovarium: 31×42×36mm ball...
Menstruáció előtti verzes
Üdvözlöm. Ebben a hónapban 5én volt meg a menzeszem. 16an együtt voltam a párommal és rá 6 napra rózsaszín folyasom lett ami most már kisebb...