Hirsutizmus

Kesves Doktor/nő! Hirsutismusban szenvedek, kiderült, hogy petefészek jellegű(magasabb tesztoszteron) a probléma. Gracialt szedek 1hónapja, emellett pajzsmirigy gyulladásra Letrox 50-et. Ha hejreáll a tesztoszteron szint a "fölösleges" szőrök végleg eltűnnek ugye? Kihullanak nem? Vagy mi lesz velük? Csak mert nem tudom így ilyen szőrösen leélni az életem. Van erre valami másik gógyszer is esetleg? Gyantázni 1x voltam, azóta is megvan a nyoma...maradtam a borotvánál. Ugye nemmaradok így hátralevő életemben? Egyáltalán, hogy lehet ezt gyógyítani? Köszönettel: Zsanett

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a Hirsutizmus témában

Kedves Zsanett!

Elvileg szép lassan csökkenni kell a szőröknek. Persze igazán csak jó három hónap-fél év múlva vesz észre változást, de észre fog venni.
Akkor talán ki kellene próbálni a z elektrolízises szőrtelenítést.
Babyliss gyártja nem olyan drága 20000 alatt van

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára
Kérdés: 2009. április 25., 13:02; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 16:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...