• Barna vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor Nő/úr!

        Konizációs műtétem után most jött meg először normálisan a menzeszem (az előző összefolyt a műtét utáni vérzéssel, ami 3 hétig !!!! tartott). Nekem eddig élénk piros vérzéssel járt 3-4 napig, a további 1-2 nap barnázás. Most viszont barnázással indult az 1. nap, a 2-3. nap sötétbarna lett (enyhén vörös). Ma, a 4. napon már megint csak enyhe barnázás van. Olyan mintha nem is véreztem volna, csak barnás folyásom lenne. A mennyisége megfelelhet 1 normális menzeszének, viszont ma még kellene, hogy vérezzek. Görcsölni nem görcsöltem jobban, mint szoktam, viszont a méhnyakamban még mindig nyilaló fájdalmat érzek, pedig a műtét óta eltelt 7 hét.

        Múlt héten voltam az orvosomnál, még a menzesz előtt, de akkor minden rendben találtak.

        Ön szerint mi lehet a gond, vagy ez még lehet normális is és idővel helyreáll a rendszer?

        Köszönettel: Lili

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Lili!

        A barna folyás az a vérzés. Úgy tűnik, most kicsit kevesebb volt, de ha gond lett volna, azt látták volna a vizsgálaton. Remélhetőleg a panaszai folyamatosan csökkenek, de ha 3 hónap múlva is fájdalmat érez, egy kontrollra majd vissza lehet menni.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-04-08 14:34:34; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 14:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a rákszűrésem eredménye LSIL CIN I. lett. Az orvosom a következőt javasolta: "Amennyiben az előző - hozzávetőleg 1 éven belül történt - méhnyakrákszűrés eredménye KENET...
        Kedves Doktor Úr! 36 éves nő vagyok és kb. 5 napja barnás,véres nyálkás folyásom van (ha jól számolom akkor ez éppen az ovuláció ideje alatt történik), a menstruációm rendszeres, fogamzásgatlót nem szedek és egyéb panaszom nincs.Mivel...
        Tisztelt dr úr. A problémam az lenne hogy a nőgyógyász talált egy 51x40 mm egyrekeszes sűrű benékű bevérzett cisztát. Gyógyszert nem irt de el mondta hogy be csavarodhat és ha magaslázam lesz akkor menjek vissza. Menszesz után kontrol. A...
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...