• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.-Nő vagy Dr.-Úr!

        Tanácstalan vagyok, ugyanis legutóbb 10 napig menstruáltam, voltam is ezügyben nőgyógyásznál (nem talált semmi rendellenességet), mindemellett irattam fel fogamzásgátlót, ez lesz az első alkalom hogy szedni fogok ilyen jellegű gyógyszert. Azonban két hét múlva ismét megjött, reggel vér majd pár órára rá már csak barnázás. A kérdésem az lenne, hogy ugye a menstruáció első napján kell elkezdeni a fogamzásgátló szedését. Nem tudom hogy ma bevegyem e vagy pedig várjak vele és esetleg pár nap múlva vegyem e be, ha továbbra is fennáll a vérzés (egyáltalán ez lehetséges)!? És ha így teszek mikortól véd a gyógyszer?

         

        Köszönöm a segítségét!

        üdvözlettel

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező!

        Abban az esetben ha csak minimális, pecsételő vérzése van, akkor várja meg a következő rendes vérzés első napját. Leginkább középidős vérzésnek tűnik a panasza, éppen ezért célszerű megvárni a rendes vérzés jelentkezését. Így egy hét után már teljes lesz a védettség.

        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós
        A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-04-09 13:56:47; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 13:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...
        Kedves Doktor úr / Doktornő! 31 éves nő vagyok, még szűz. Tavaly műtöttek endometriózis miatt, utána egy évig Visanne hormontablettát kellett szednem, amitől elmaradt a menstruációm. Három hónapja hagytam abba a gyógyszert, az első...