• Teherbeesési esélyek

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        Azért írok, mert esetem sajnos nem tipikus, ezért kérném véleményét, hozzászólását. 34 éves nő vagyok párkapcsolatban és babavárásban vagyunk a párommal.Tavaly januárban volt egy 7 hetes terhességem, ami elhalt és műteni kellett vele. Majd aug.-ban egy újabb terhességem, de sajnos az már méhen kívüli volt a bal petevezetőmben, azzal is műteni kellett laporoszkóppal, és a bal oldali petevezetékemet el kellett vágni .Idén januártól próbálkozunk újra a párommal, minden héten jelentkeznek a tünetek : mellfeszülés, fájdalom, puffadás...és nem leszek terhes. A menstruásióm az utóbbi műtét óta időben helyén van, csak mennyiségében változó.Ez biztosan az egyoldalúvá válásomnak tudható be, de nem tudom. Ma ismét megjött, bár már nagyon reméltük a tünetek alapján, hogy nem lesz. Szó szerint ömlik belőlem a vér és óriási vérdarabok távoznak...Kissé megijedtem, de nem fáj semmim.Kérdezném, hogy ez normális-e, ill. az előzmények alpján mennyi az esélyem a természetes úton történő teherbeesésre? Tudom sajnos az újabb méhenkívüli terhességnek nagy az esélye.

        Előre is köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        Az semmiképpen sem jó, ha ömlik a vér, és nagy véralvadékok is távoznak. Mielőbb keressen fel egy nőgyógyászatot. Lehet, hogy péntek van, de ha ennyire sok a vérzés, akkor az veszélyes is lehet, inkább menjen el feleslegesen egy vizsgálatra.

        Bár nem írja, vajon mikor volt az utolsó menses, késett-e a vérzés, de mindenesetre ilyenkor több ok is szóba jöhet. Lehet, hogy a hormonrendszere nem működik megfelelően, de lehet az is, hogy vetélés zajlik, ha késő menses volt.

        Amit még fontos tudnia, hogy nem mindegy, hogy a petevezetőt eltávolították, vagy "csak" egy metszéssel kiszívták a terhességet belőle, mert ilyenkor visszaállhat a petevezető funkciója. Így nem is biztos, hogy "féloldali" lett. A másik, hogy a peteérést ez nem befolyásolja, ilyen szempontból nem "féloldali". Ezért érdemes tisztázni, hogy milyen műtét történt.

        Tehát még ma menjen el egy nőgyógyászhoz, hogy pontosan tisztában legyen azzal, hogy normális-e a vérzés mennyisége, és van-e teendő.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-04-03 15:46:57; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 08:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! 36 éves nő vagyok és kb. 5 napja barnás,véres nyálkás folyásom van (ha jól számolom akkor ez éppen az ovuláció ideje alatt történik), a menstruációm rendszeres, fogamzásgatlót nem szedek és egyéb panaszom nincs.Mivel...
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...