• Mi lehet az oka?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! 22 éves lány vagyok, tartos párkapcsolatban élek. Fogamzásgátlót szedek rendszeressen, mostmár 5 éve, Gracial nevezetűt. Kb.fél éve jelentkezett nálam, hogy reggelente vérzésem volt a két menstruáció közötti időszakban. Olyan volt mintha a menzeszem jött volna meg, nem éreztem fájdalmat vagy görcsöt. A vérzés nem tartott sokáig kb.10-15 percig és utánna mintha elvágták volna. Ezután felkerestem nőgyógyászomat akihez renderesen évente járok rákszűrésre. Elmondtam panaszaimat , megvizsgált és rákszűrést is végzett. Azt mondta minden rendben van, nem talált elváltozást, a rákszűrés eredménye sem mutatott elváltozást. Eddig a menstruációm öt napig szokott tartani, mosmár minden egyes alkalommal késöbb jön meg fél-egy nappal és csak addig tart amig el nem kezdem szedni a fogamzásgátlot, most már csak két napig tartotott. Két menstruáció közötti idöszakban viszon vérezgezek majdnem minden nap, ami nem nagy mennyiségű csak épp hogy nyomot hagy a fehérneműmöm. Voltam ismét dokinál, hogy ez szerintem nem normális dolog, Ismét megvizsgált, rákszűrést végzett, és megállapította hogy ő mindent rendem talált, várjuk meg a rákszűrés ederményét, ami ismét csak rendben volt. A miért is lehet kérdéseimre azt válaszolta hogy,  lehet hogy a nemi aktus közben megsérülök és ezért van hogy reggelente vérzek csak és keveset, ezzel csak az a baj hogy akkor is jelentkezik a tünet amikor nem voltunk együtt a párommal. A másik lehetséges ok a stessz volt, ami lehet hogy igy van mert volt időszak hogy stresszeltem, de már egy-két hónapja nem és a tünetek nem tüntek el. Most már nagyon zavar, hogy mi lehet a bajom, mert nem hiszem el hogy ez normális. Az lenne a kérdésem hogy, Ön szerint mi lehet a bajom, vagy miért is vannak ezek a panaszok? És hogyan lehetne orvosolni? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogmazásgátló, menstruációs zavar témában

        Kedves Hölgyem!


        Szerintem érdemes lenne gyógyszert váltania. A hormonális fogamzásgátlók is csinálnak ilyet, akkor is, ha előtte éveken át panasz nélkül szedte. Kérje meg orvosát, hogy írjon ki másik gyógyszert. Pl. meg lehetne próbálni a Yadine-t, hátha elmúlik a vérzészavar.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-23 10:22:18; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 10:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Úr! Párommal kisbabát szeretnénk. Három hónapja szedek Femibion 0-t, két hónapja próbálkozok a megtermékenyüléssel. Igazából kevés idő ez még hogy aggódjak, de érdekes dolgok történtek ebben a két hónapban, ami miatt...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A párom valószínűleg tegnap előváladékos kézzel ujjazott meg. Pont most vagyok középidőben. Előtte két napig lactofeelt használtam, olvastam hogy nehezíti a teherbeesést. Nagyon aggódom, én még szűz vagyok, nagyon...
        Ma voltam nőgyógyásznal és azt mondták hogy petezsák nagysága 8,41mm de bal o.on 33×35mm vékony falú echomentes képlet! Ezt szeretném tudni hogy mit jelent mert azt mondta orvos hogy nagy baj is lehet ebből!
        Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén leesett a gumi és nagyon megijedtünk mind a ketten, így elmentem egy nőgyógyászhoz és felírt egy...
        Menstruációm 3.napja késik. Dec. 27.-én közösültem párommal, így körülbellül 8-9napos terhes lehetek. Viszont tegnapi nap folyamán csináltam egy korai terhességi tesztet mely egyértelmű negatív eredményt mutatott. Ma lettem arra figyelmes...
        Tisztelt Doktor Úr! LSIL, hrHPV-fertőzést állapítottak meg nálam a nyáron MEDSERV + szűrés segítségével.Azt javasolta az orvosom, hogy Isoprinosine-t szedjek 3x2/nap 2 hétig, 2 hétig szünet, összesen 3-szor, emellett Deflagyn-Q-t használjak....
        Tisztelt Dr.Úr! 2018.okt. elején volt egy menstruáció kimaradásom,csináltam tesztet ami halványan de pozitív lett. Egyik napról másikra begörcsöltem és megjött a vérzésem miután elmúlt a vérzés csináltam újabb tesztet ami már negatív...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Soha nem volt még herpeszem sem az ajkamon sem sehol máshol. Körülbelül másfél hete vettem észre a nemi szervemen, a csikló felett egy fél centivel, hogy van valami kis dudor. Először azt hittem pattanás, meg mikor ki is...
        Tisztelt Doktor Úr, A Lindynette (20) fogamzásgátlót szedtem 3 hónapig folyamatosan. Viszont most a legutóbbi menstruációs vérzésem után nem kezdtem újra, ahogyan kellett volna, így 13 napot hagytam ki a szedésével. Újra szeretném kezdeni a...
        Tisztelt Doktor ÚR/DOKTORNŐ!Szeretném tudni hogy mit jelent,mivel nov.23.-án méhkaparásom volt és a szövettanieredményem:Polypus cervico-corporalis uteri. Endicervicitis chronica partim acuta. Van írva. Mit jelentenek és kell e tartanom?

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés