• Provera és Diane után sincs vérzésem, mit tegyek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Menstruáció kimaradására (már 4 hónapja nem jött meg) Provera-t, majd Diane-32-t írt fel a nőgyógyászom. Ma hetedik napja, hogy abbahagytam a Proverát (5 napon keresztül 2x2-t szedtem belőle)és még mindig nem jelentkezett megvonásos vérzés... Ilyenkor mi a teendő, illetve mi lehet a probléma? (az orvosom csinált ultrahangot, azt mondta, cisztát nem lát. Terhes nem lehetek, 17 éves vagyok. Válaszát előre is nagyon köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a elmaradt menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        Mindenképpen célszerű elvégezni egy terhességi tesztet (még akkor is ha azt írja nem lehet terhes), ha az eredménye negatív, akkor kezdje el szedni a Diane-35-öt. Mindenképpen hormonális zavar áll a panasza hátterében, amit ki lehet vizsgálni, de a kezelésen ameddig nem akar babát nem fog változtatni a vizsgálatok eredménye.

        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós

         A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-20 09:59:49; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 13:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Azzal a problémával fordulnék Önhöz,hogy az elmúlt 3 hónapban 2 hüvelyi uh-m is volt,különböző okokból. A friss uh-n a bal petefészkem((25*26mm )nagyobb mint a jobb oldali,ami( 18*20mm). Ezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni arról, hogy a császármetszés szülésnek, vagy hasi műtétnek számít-e? Rendelkezem műtéti térítést nyújtó biztosítással, de a biztosító elutasította a térítést azzal az indokkal,...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés