• Kérdés Dr Farkas Ágneshez

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!20 éves lány vagyok.Már hónapokkal ezelőtt irtam Önnek azzal kapcsolatban hogy diane35-t szedek de amióta szedem állandóan éhes vagyok különösen az édességeket kivánom..Tanácsként irta hogy egyek zöldséget gyümölcsöt stb de sajnos ezt nem mindig birtam ki igy már hiztam 3-4 kg-t..Most 2 hónapja abbahagytam(mivel szakitottunk párommal) de gyanitom hogy a hormonháztartásomba jól bekavart a gyógyszer mert azóta még nem jött meg a menstruációm pedig régen rendszeres volt a menstruációm.És bár némivel csökkent az éddesség iránti vágyam de sajnos ez csak arra elég hogy tartsam a sulyomat mert még most is vannak olyan pillanatok hogy ugy érzem muszáj valami édességet ennem.Ez nagyon rossz különösen hogy fogamzásgátló szedése alatt csinos voltam nem volt semmi ilyen problémám.172 cm 54 kg most meg 58..le szeretnék adni 3 kg-t de ez igy nem megy.Köze lehet ennek még mindig a hormonális változásokhoz?Abban reménykedek ha beáll majd a ciklusom vagy legalábbis végre megjön akkor végre visszaáll a régi rend..Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!


        Ha a következő hónapban sem jönne meg a mensese, akkor érdemes elmennie egy nőgyógyászati vizsgálatra. Szépen lassan vissza fog állni a rendszeres menses, és nem lesz gondja a súlyával sem, ne aggódjon. Az 58 kg egyébként egyáltalán nem sok, persze Ön sokkal hamarabb megérez 2-3 kg-ot is, mint azt bárki más meglátná.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-04 13:17:49; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 13:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! 36 éves nő vagyok és kb. 5 napja barnás,véres nyálkás folyásom van (ha jól számolom akkor ez éppen az ovuláció ideje alatt történik), a menstruációm rendszeres, fogamzásgatlót nem szedek és egyéb panaszom nincs.Mivel...
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...