• fáj....

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jónapot kívánok!20 éves lány vagyok.pár hónappal ezelőtt kimaradt a menstruációm és azóta sokkal rövidebb ideig van meg mint kellene.régebben megvolt 6 napig most meg örülök hogy három napig meg van.az első két napba nagyon erős vérzésem van és a harmadik napon meg már alig jön valami.és miután kimaradt néha-néha erős alhasi fájdalmaim vannak.terhességi tesztet is csináltam negatív lett a doki is azt mondta h nem vagyok terhes.12 éves korom óta menstruálok és eddig nem voltak ien problémáim.még azt sem lehet mondani h tulságosan stresszelem magam mert nincs miért a magánéletemmel is minden rendben.semmi gond nincs ami miatt aggódhatnék és kiválthatná a tüneteket.a menstruációm is rendszeres volt 14 éves korom óta.nemi életet pedig már 15 éves korom óta élek.mi lehet a baj? köszönöm előre is a válaszát:Zsuzsi

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Zsuzsi!


        Valószínű valamilyen hormonzavar van a háttérben, de egy UH sem ártana, mert lehet van egy petefészek cisztája, ami kontrollt igényel.
        A hormonzavart vérvétellel lehet ellenőrizni, tehát egy nőgyógyászhoz kellene elmenni kivizsgálásra.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-04 21:45:28; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 13:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Azzal a problémával fordulnék Önhöz,hogy az elmúlt 3 hónapban 2 hüvelyi uh-m is volt,különböző okokból. A friss uh-n a bal petefészkem((25*26mm )nagyobb mint a jobb oldali,ami( 18*20mm). Ezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni arról, hogy a császármetszés szülésnek, vagy hasi műtétnek számít-e? Rendelkezem műtéti térítést nyújtó biztosítással, de a biztosító elutasította a térítést azzal az indokkal,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Mint a nők többsége én is e colival küzdök. A húgyutakban a vizeletvizsgálat alapján nincs, de a hüvelyváladékban igen sok, sőt annyira, hogy már alhasi panaszaim is vannak. Több orvosnál voltam akik...
        Tisztelt Doktor Úr! 18 éves lány vagyok és 2 hónapja szedem a Mistral nevű fogamzásgátlót. A barátom egyszer elélvezett bennem és azóta nem hagy nyugodni. 1 héttel menstruációm előtt fájt az alhasam és vizelési ingerem van. Ma halvány...
        Mit jelent a CLA 125 vizsgálatnál a 12-es érték és a HE4 45,59? A labor vizsgálati tartománya CLA125-nél 0-30, HE4-nél...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés