• Duphaston

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr/Nő!

        Nőgyógyászom Duphaston filmtablettát írt fel, mert nem jött meg a menstruációm. Azt mondta, szedjem 10 napig és utána 4 nap múlva meg fog jönni. Az orvosom sajnos most nem elérető én pedig elfelejtettem tőle megkérdezni néhány dolgot. Ezért szeretném Öntől kérdezni, hogy ha esetleg a gyógyszer szedésének 10 napja közben megjönne a menstruációm, akkor mi a teendő? Folytasam a gyógyszer szedését vagy ne? 

        Másik kérdésem pedig az, hogy a 3 héttel korábbi vizsgálatkor az orvosom Mastodynon cseppeket írt fel, amiből még van. Ennek szedését folytathatom a Duphaston mellett vagy ajánlott abbahagyni?

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!


        Ha a gyógyszerszedése mellett megjön akkor is tovább kell szedni esetleg így elhúzódik a vérzése. A mastodynont csak menses körül kell szedni. Az nem befolyásolja a duphastont.



        Üdvözlettel:

          Dr. Csősz György

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-03-02 10:02:35; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 11:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! PCOS gyanúja miatt hormonvizsgálatra küldtek. A doktor úr aki elrendelte a vizsgálatot, nem emelte ki, hogy mikor kell mennem pontosan, viszont interneten olvasva látom, hogy ciklushoz kötött a dolog. Amennyiben viszont...
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt doktorúr! Azért fordulnék önhöz,mert nagyon aggódom! 5.én voltam nőgyógyászaton,ahol az orvos készitett ultrahangot és vett rákszűrést is. Az ultrahangon 86mm×46mm es ut Ut ü ben szab szerk .4 mm-es endometrium végigkövethetően....
        Tisztelt webbeteg.Erős és darabos vérzés okán kerestem fel nőgyógyászomat.uh megállapította hogy a méhnyálkahártya megvastagodott.november 4 .én eü.küretet végeztek.a műtét utáni időszak eseménytelenül telt nem volt vérzés sem.Majd...
        Kedves Doktor Nô! nagyon megvagyok rèmülve mentruàciòm kèsik november 27-én feküdtem le a partneremmel,ès àlatalaban mindig honap elején december-Ben kellene,hogy megjojjon a menstruàciom de nem jött meg ès màr december 7-e van aggodom!(nem...
        Kedves Doktor úr/ nő! 16 éves vagyok és par napja észleltem barnás folyast! Ideges vagyok miatta! Nem szedek fogamzásgátlot és semmi fele gyogyszert sem! Szakorvoshoz nem fordultam meg de el kell mennem! Volt már intim betegségem de nem ilyen! Ha...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!
        Kedves Doktornő! 31 éves vagyok, diagnosztizált PCO-val és inzulinrezisztenciával. Korábban 3-4 hónapig nem menstruáltam, majd norculut hatására és 20 kiló leadása után ismét rendeződött a ciklusom. Azt azonban észrevettem, hogy néha...
        Üdvözlöm ! A problémám egy cisztával kezdődött amire a norcolutot írták fel. Ezt követően hosszan tartó (4-5 hét) vérzés miatt egészségügyi kaparásom volt. Ezután bevérzett ciszta, majd endometriózis miatt másfél hónapja...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés