Menstruációs zavar?

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

A mensim általában pecsételéssel kezdődik és ez eltart 3-5 napig és utána jön meg normálisan ami 2 napig tart. Voltam nőgyógyásznál és felírta a Meliane nevű gyógyszert és azt mondta akkor kezdjem el szedni ha már elkezdett pecsételni. Mivel egy héttel hamarabb elkezdődött mint vártam  így be is kaptam az első szemet. A baj az, hogy még mindíg csak pecsétel.ez lehet a gyógyszertől? mert a jeleit érzem a menstruációnak. ha esetleg terhes lennék az, hogy mutatkozna meg?

Előre is köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Hölgyem!

Pecsételő vérzés a tablettaszedés első 3 hónapja alatt előfordulhat, ettől nem kell megijednie, ha ez nem változik, akkor érdemes váltania.

Azt tudnia kell, hogy kis mennyiségű vérzés nem menstruációs rendellenesség, a normál menses 5-6 napig tart, ettől 1-2 nap eltérés még nem probléma. A gyógyszer egyébként csak tüneteket szüntet meg ilyen helyzetben.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. február 17., 10:26; Megválaszolva: 2009. február 17., 10:26
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....