Hamarabb jött meg a menstruációm

Tisztelt Doktor Úr! Elég régóta szedek fogamzásgátlót, már több éve, és a menstruációm is mindig rendesen jött meg. Most azonban még 1 hétig kellene szednem a gyógszert és utána jönne meg, ám előbb megjött. Mitől lehet hogy a fogamzásgátló szedése alatt megjött a menstruációm?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Sok oka lehet annak, hogy még a levél befelyezése előtt megjön a vérzés, pl: stressz, utazás, fogyókúra, egyéb gyógyszer szedése. Ha a következő levél alatt is hamarabb jön meg, akkor lehet, tablettát kell majd váltania.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Juhász A. Gábor
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt.
Kérdés: 2008. december 16., 22:40; Megválaszolva: 2008. december 16., 22:40
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...