Barna folyás fertőzés után, késő menzesszel

Tisztelt Orvos úr! 21 éves lány vagyok. 5 hete volt utoljára szexuális aktusom. Nem védekeztünk. Két napra rá azonban megjött a menzeszem rendesen. Ezt megelőzően egy hónappal hagytam abba a fogamzásgátló szedését 3 év után. Egy terhességi tesztet is megcsináltam még az aktus másnapján, ami kimutatta, hogy nem vagyok az. Majd megjött a menzesz. Ez után elkaptam egy kisebb fertőzést, ami kellemetlen sárga gennyes folyást eredményezett viszketéssel. 2 hetembe telt kikúrálnom magam egy erre a célra készült pezsgőtablettával. Most ott tartok, hogy 1 hete várom, hogy megjöjjön, ehelyett azonban csak erős barna folyást tapasztalok. A dolgot fűszerezi, hogy nekem 3 éve volt egy petefészekcisztám, emiatt kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Ahol volt, azon a helyen egyre jobban érzek egy tompa nyomást. Attól félek esetleg kiújulhatott. Nőgyógyászhoz sajnos csak 2 hét múlva tudok elmenni, ezért kérem feltétlenül az ön véleményét. A barna folyásnak mi a lehet az oka? Utalhat esetleg terhességre? Köszönöm előre is a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza vérzészavar témában

Kedves Hölgyem!

Első lépésként ismételje meg a terhességi tesztet, hiszen az együttlét másnapján végzett teszt nem is mutathatta volna ki a terhességet, nagyon korai volt. Valószínűleg negatív lesz a teszt ismét, ne izguljon. Valószínűleg tartom, hogy a fogamzásgátló zavarta meg a hormonrendszert, és kell néhány hónap, hogy helyreálljon az. Az is lehet, hogy ismét van egy petefészek cisztája.

Amennyiben nem jön meg a menses, mindenképpen javasolt egy nőgyógyászati vizsgálat annak eldöntése érdekében, hogy mi áll a háttérben, de jelenleg sürgető ok nincs.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. december 15., 11:42; Megválaszolva: 2008. december 15., 11:42
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...