• Decapeptyl depot.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Úr! A decapeptyl depot injekciót 3,75mg.-ban kapom havonta egyszer.Ennek ellenére kell-e a fogamzásgátló tabletta?Mennyire számít nagy mennyiségnek ez a 3,75mg-os érték??Ezalatt az idő alatt teherbe eshetek-e ha nem védekezünk kellő képpen? Sajnos az óvszerre allergiás vagyok használni nem tudom.Van-e más módszer a tabletta, illetve a megszakítás helyett? Üdvözlettel.Renáta84.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Reni!

        Attól függ mire szedi, de elvileg nem szabad a Decapeptil kezelés alatt fogamzásgátló tablettát szednie, mivel akkor semmi értelme a kezelésnek. És elvileg terhes lehet mellette, bár vérzése nem nagyon szokott lenni az injekciós kúra alatt. De ettől függetlenül védekezni kell, mivel elvileg terhes lehet, és mondom fogamzásgátló tabit nem lehet szedni, mert akkor felesleges az injekció.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-11-29 16:31:12; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 17:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Márciusban vérzészavar miatt nőgyógyászati UH vizsgálat 3 cm-es myoma gócot írt le, az endometrium vastagsága 6 mm volt.A curette megtörtént, benignus eredményt adott. Mennyi ideig lehetek nyugodt a szövettani lelet miatt ? A mensesem...
        Tisztelt Kiss György Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Tisztelt Doktor úr! Sikertelen lombik programok után most úgy tűnik, hogy sikerült spontán teherbe esnem. Nagyon korai a terhesség, még csak az 5. hetet töltöttem. A pozitív teszt előtt kb 2 héttel furcsa tüneteket éreztem, ezért elmentem a...
        Kedves Dr.Úr! A tanácsára lenne szükséges. 26éves vagyok, 3évig szedtem a Jangee-t(3mg). Szeptember 21-én abbahagytam a szedését, mert babát szeretnénk. Szept. 24-én meg is jött a menstruációm. Minden rendben ment, október 23-án újra...
        Jo Estèt! 24 èves vagyok túl vagyok màr 2 szülèsen a 2-ik ota 1-2 napos a menszeszem ès van amikor àtvàlt barna folyàssà, hogy ennek mi lehet az oka? Köszönöm
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! PCOS gyanúja miatt hormonvizsgálatra küldtek. A doktor úr aki elrendelte a vizsgálatot, nem emelte ki, hogy mikor kell mennem pontosan, viszont interneten olvasva látom, hogy ciklushoz kötött a dolog. Amennyiben viszont...
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt doktorúr! Azért fordulnék önhöz,mert nagyon aggódom! 5.én voltam nőgyógyászaton,ahol az orvos készitett ultrahangot és vett rákszűrést is. Az ultrahangon 86mm×46mm es ut Ut ü ben szab szerk .4 mm-es endometrium végigkövethetően....
        Tisztelt webbeteg.Erős és darabos vérzés okán kerestem fel nőgyógyászomat.uh megállapította hogy a méhnyálkahártya megvastagodott.november 4 .én eü.küretet végeztek.a műtét utáni időszak eseménytelenül telt nem volt vérzés sem.Majd...
        Kedves Doktor Nô! nagyon megvagyok rèmülve mentruàciòm kèsik november 27-én feküdtem le a partneremmel,ès àlatalaban mindig honap elején december-Ben kellene,hogy megjojjon a menstruàciom de nem jött meg ès màr december 7-e van aggodom!(nem...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés