• Nőgyógyászati problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr-Nő! Hüvelyfolyásra milyen gyógyszert lehet alkalmazni amit recept felírása nélkül is lehetséges? Sajnálatos modón kb 3-4 hete jelentkezett nálam a tünet. Már olvastam a hüvelygombáról, de nálam nincs viszketés áttetsző színbű válladékkal kínlodóm és most már a tiszasági betét mindennapos ami azért elég kényelmetlen. Néha észlelhető a "folyásnak szaga".Mit tegyek, mivel tudnám megszüntetni ezt a kellemetlenséget? OKOZHATTA EZT EGY FELFÁZÁS IS? Várom válaszá. Köszönettel: Judit

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfolyás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Folyásnak tekintünk minden olyan hüvelyváladékozást, aminek kellemetlen szaga van, viszket, csíp, közösüléskor fájdalmat, esetleg alhasi panaszokat okoz, vagy egyszerűen másfajta váladékozás jelenik meg, ami kellemetlen. Nem folyás a bővebb váladék, még akkor sem, ha esetleg a fehérneműn foltot hagy. Amennyiben a folyás léte kérdéses, akkor mindenképpen nőgyógyász orvoshoz kell fordulni, aki a hüvelyváladék levétele útján egyértelműen meg tudja állapítani, hogy van-e kóros váladékozás vagy sem. Az viszont nagyon fontos, hogy semmiképpen nem normális, ha egy nő minden nap betétet visel. Azt csak a betétgyártó cégek hirdetik, hogy jó, ha egy nő minden nap betétet használ. Akkor kivizsgálás szükséges és utána kell járni a folyás eredetének. A normál hüvelyváladék színtelen szagtalan és erősen savas, olyan mintha citrom húzná össze az ember nyelvét.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Kedves Kérdező!                                                                                                                       Recept nélkül a Canesten Kombi nevű gyógyszert tudja megvenni. Bár nem biztos, hogy gomba okozza a panaszait, de lehet. Ezt vizsgálat nélkül nehéz megmondani. Felfázás is állhat a tünetek hátterében.                                                                                                               Üdvözlettel: Dr. Juhász A. Gábor                                                                                               
           
        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-11-20 09:50:09; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 09:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Nőgyógyászati uh lelet ertelmezese! Ép k. Genit. Kp. tag vag. Sima portio folytatásában norm. nagyságú utarus afv-ben, szabad környezetben. Kolp. :ép hám. Transvag uh: Az utarus 71*30*41mm,benne az endometrium 7,6 mm, szabályos szerkezetű, az...
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés