• Tisztelt Doktor úr/nő!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Múlt hónapban volt egy felfázásom, amelyre kaptam monuralt és különböző gyógynövényes szereket. Ezeket szedtem is, de a menstruációm valamiért már két hete nem jön meg, egyként rendszeres. A teszt negatív volt. Most 3-4 napja reggelent görcsöl a hasam és hasmenésem is van. Nagyon gyenge vagyok már és nem tudom mitől lehet.

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Tisztelt Kérdező!

        A menstruáció kimaradását okozhatja, ha betegeskedik, sok stressz éri, ha valamilyen gyulladás van a szervezetében. A hasmenés, vírusos fertőzés is.Ha terhesség is lehet a kimaradás mögött, akkor 1 hét múlva ismételje meg a tesztet reggeli első vizeletből. Ha az is negatív lesz, terhesség nem valószínű, és nyugodtan várhat. 

        Ha hasmenése van, gyenge, igyon bőven folyadékot, pihenjen. Ha panaszai nem szűnnek keresse fel háziorvosát. 

        Dr. Jóna Angelika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-11-13 10:27:04; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 14:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Azzal a problémával fordulnék Önhöz,hogy az elmúlt 3 hónapban 2 hüvelyi uh-m is volt,különböző okokból. A friss uh-n a bal petefészkem((25*26mm )nagyobb mint a jobb oldali,ami( 18*20mm). Ezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni arról, hogy a császármetszés szülésnek, vagy hasi műtétnek számít-e? Rendelkezem műtéti térítést nyújtó biztosítással, de a biztosító elutasította a térítést azzal az indokkal,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Mint a nők többsége én is e colival küzdök. A húgyutakban a vizeletvizsgálat alapján nincs, de a hüvelyváladékban igen sok, sőt annyira, hogy már alhasi panaszaim is vannak. Több orvosnál voltam akik...
        Tisztelt Doktor Úr! 18 éves lány vagyok és 2 hónapja szedem a Mistral nevű fogamzásgátlót. A barátom egyszer elélvezett bennem és azóta nem hagy nyugodni. 1 héttel menstruációm előtt fájt az alhasam és vizelési ingerem van. Ma halvány...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés