Emlőfájdalom

Tisztelt Doktor Úr! 18 éves vagyok, 3 hónapja kezdtem el fogamzásgátlót szedni. A második hónapban fájt a bal mellem, olyan izomlázhoz hasonló fájdalom volt. Kb. 1, 5-2 hét alatt elmúlt. Most is fáj a bal mellem, de most a mellbimbómnál. Nyomásra érzékeny, de én nem éreztem csomót, vagy ilyesmit, bár nem is nagyon tudom mit kéne éreznem. Lehet ez a gyógyszer mellékhatása? A betegtájékoztató szerint lehet ilyen mellékhatása. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza mell fájdalom témában

Kedves Kérdező!

Amennyiben a gyógyszer szedése mellett más panasz nincs, csak hogy fáj a melle, akkor szerintem menjen vissza az orvosához, mert lehet, hogy akkor meg kellene próbálni egy másik fogamzásgátltót szedni. Én inkább a Yasminelle szedését javasolnám, amellett ilyen panaszok nem szoktak lenni. Meg kell próbálni. Akkor is beszéljen orvossal. Nőgyógyásszal.

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. november 06., 15:18; Megválaszolva: 2008. november 06., 15:18
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...