Ciklus

Tisztelt Doktorúr! 1 tavaly bekövetkezett agyi infarktus következményeként rendszeresen véralvadásgátlót (plavix) szedek, aminek hatására a havi ciklusom nagyon elhuzodik, esetekben 10-12 napos vérzésem van ami ráadásúl extra erős! Korábban mindig maximum 3-4 napig tartott! Neurologus orvos azt tanácsolta, hogy az esetlegesen fellépő vérhiány vagy túlvérzés elkerülése érdekében kérjem az injekciós fogamzásgátlót, mert az megállitja a peteérést, így nincs kockázatos vérzés sem! Nőgyógyászorvosom szerint ennek az injekcionak a beadásával épp az ellenkezőjét is kiválthatjuk mert van akinek úgy reagál rá a szervezete, hogy ok nélkül vérezget. A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint milyen módon lehetne megoldani ezt a problémámat? Egészségügyi és egyéb okok miatt nem akarok és nem is fogok szűlni többet, így akár végleges megoldás is szóba jöhetne! 4 szép egészséges gyerekem van. Köszönettel várom válaszát!

WEBBeteg szakértő válasza alhúzódó menstruáció témában

Kedves Kérdező!

Az Ön számára ideális megoldást jelenti a hormontartalmú méhen belüli fogamzásgátló alkalmazása. (Mirena) Ez a méhnyálkahártya elsorvasztása (Csak gestagén hormont tartalmaz) útján fejti ki hatását, és ezáltal teljesen megszünteti a mensest. Ugyanakkor a benne lévő hormon nem jut ki a véráramba, így általános mellékhatásokat nem okoz. Az injekciós fogamzásgátlóval nekem is vannak negatív tapasztalataim, valóban előfordul, hogy kifejezetten bő, hosszan tartó vérzés lép fel az alkalmazás során.

Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. november 05., 09:57; Megválaszolva: 2008. november 05., 09:57
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyire kell aggódnom petefészekrák...
Kedves doktor úr! 42 éves vagyok, 20 évesen endometriózissal kezeltek. 27 évesen szültem egy gyermeket. Jelenleg miómám van, három 5 centis, illetve...
Jó napot!Kórszövettani lelettel...
akr.leír.: 2 ml összmennyiségű, mállékony barnásvörös, kenőcsös alvadékból és kevés szürkésbarna szövettöredékből álló kaparék....
Bizsergés és vizelési inger
Kedves Doktor! 2021 auguszutában szültem, és a múlt hónaptól kezdődően napokon keresztül, konstans olyan érzésem van a csiklónál, mintha...
Ovestin krém helyett méhnyakkenet...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati vizsgálaton a következő eredményt kaptam: Kolposzkópos képen 10 és 2 óra között tagoltság látható. A...
Negatív CINtec Plus
Üdvözlöm! Másfél hónappal ezelőtt a cytologia leletem: asc-h (nem zárható ki h-sil) , gyulladt lobos. Ezután (4 héttel ezelőtt) hpv tipizálást...