• Fogamzásgátló ideje alatti vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözletem! A barátnőm fogamzásgátlót szed és mivel a yadine használati útmutatója azt írja lehetséges két hónapot egymás után szedni így beszedte egymás után a két hónapot. A második hónapi tablettából még 4 szem volt hátra mikor menstruációja indult meg. A menstruációs váladék mellett gumi szerű kerek bőrszerűség (4-5 centiméter átmérőjű) jött a tampon eltávolításával együtt. Ugyanazon a napon másik tamponnal gennyes fehér kocsonyás anyag jött ki az eltávolítással (tampon oldalára volt feltapat mindkét esetben). Ma vete be az utolsó yadine filmtablettát. Kérdésem lenne, hogy mi okozhatta a jelenséget esetleg beteg lenne vagy ritka de természtese a dolog. Ha orvoshoz kell fordúlnia milyen esetleges , lehetséges betegségek utáni vizsgálatokat kérjen nőgyógyászától?

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Hogy a gumiszerű dolgot mi okozta azt nem tudom, lehet, hogy valami más is bekerült a hüvelybe és az távolítódott el. Tehát inkább azt javaslom, hogy öblítse ki a hüvelyét tejsavas oldattal, mivel lehet, hogy még akad valami ott a hüvelyben. A vérzés pedig valószínűleg a gyógyszer egybe szedése miatt volt, tehát ezért nem javasolt a fogamzásgátló szedése alatt nem tartani szünetet mert ilyen panaszok lehetnek.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-11-06 16:04:12; Megválaszolva: 2011. augusztus 12., 10:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...
        Kedves Doktornő! A mai napon kaptam meg e-mail-en a cytológiai leletem (Medserv által vizsgált), amin a következő szerepel: konvencionális cytológia, kenet értékelése: negatív kenet. Ami nyugtalanít, hogy a reaktív és reparatív jeleknél a...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés