• Égő érzés!SÜRGŐS!!!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor! Múlt hét csütörtökön kezdetm el szedni a Zinnat500 nevű antibiotikumot nem múló nátha miatt vasárnap vettem be az utolsó szemet. A panaszaim igen érdekes és arra gyanakszom, hogy emiatt a gyógyszer miatt lehet, ezért szeretném a segítségét kérni. Múlt hét péntek óta kellemetlen égő érzést érzek a nemiszerveben, a folyásom nagyon darabos és sűrű, fehér színű, nincs kellemetlen szaga. Én ezt a közelgő menstuációnak tudtam be. Pénteken lefeküdtem a párommal(óvszert használunk) és elég kellemetlen volt a szex, a végbélnyíilás fölött a nagyajkaknál éreztem húzó,feszülő érzést, mintha a nagyajkak kicsit a hüvelynyílásba került volna az aktus közben, de aztán ez szép lassan elmúlt. A nagyajkaim azóta is égenek és viszket is.Ma észrevettem a nyagyajkaknál a csikló közelében valamint a végbilnyilás és a nagyajkak között piros csíkokat, mintha "repedések" lennének, ahogy hozzájuk értem rájöttem, hogy emiatt van az égő érzés. Áttetszó, "víz szerű folyadék" is szivárog belőlök. Nem tudom, hogy ez mi lehet. Valami fertőzés? Vagy az antibiotikum? Vagy csak szex közben sérülhettem meg? Kérem minnél elöbb válaszoljon!

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelygomba témában

        Kedves Kérdező!

        Panaszait elhanyagolt gombás hüvelygyulladás okozza, amit minél előbb kezelni kell. Az anitbiotikus kezelés csak hajlamosit a gombás fertőzés kialakulására. A kezelést lehetősége szerint fluconazol (Diflucan, Mycosyst-Gyno, flucohexal, stb.) tartalmú készitménnyel érdemes végezni ilyen esetben, majd érdemes Lactobacillust tartalmazó készitménnyel helyreállítani a normál flórát. A fertőzés következtében a hüvelyhám elvékonyodik, és ennek következtében sérülékennyé válik. (ez az oka a " repedések"-nek).

        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!



           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-10-30 17:09:13; Megválaszolva: 2011. augusztus 12., 07:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Sikertelen lombik programok után most úgy tűnik, hogy sikerült spontán teherbe esnem. Nagyon korai a terhesség, még csak az 5. hetet töltöttem. A pozitív teszt előtt kb 2 héttel furcsa tüneteket éreztem, ezért elmentem a...
        Kedves Dr.Úr! A tanácsára lenne szükséges. 26éves vagyok, 3évig szedtem a Jangee-t(3mg). Szeptember 21-én abbahagytam a szedését, mert babát szeretnénk. Szept. 24-én meg is jött a menstruációm. Minden rendben ment, október 23-án újra...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! PCOS gyanúja miatt hormonvizsgálatra küldtek. A doktor úr aki elrendelte a vizsgálatot, nem emelte ki, hogy mikor kell mennem pontosan, viszont interneten olvasva látom, hogy ciklushoz kötött a dolog. Amennyiben viszont...
        Abba hagytam a fogamzásgátlót mert párommal gyereket tervezünk. Mióta abba hagytam már folyamatos vérzésem van és fáj a hasam alatt, a petefészeknél, de nem rendes menstruáció hol van vérzés hol nincs. A probléma még hogy a gyógyszert nem...
        Tisztelt doktorúr! Azért fordulnék önhöz,mert nagyon aggódom! 5.én voltam nőgyógyászaton,ahol az orvos készitett ultrahangot és vett rákszűrést is. Az ultrahangon 86mm×46mm es ut Ut ü ben szab szerk .4 mm-es endometrium végigkövethetően....
        Tisztelt webbeteg.Erős és darabos vérzés okán kerestem fel nőgyógyászomat.uh megállapította hogy a méhnyálkahártya megvastagodott.november 4 .én eü.küretet végeztek.a műtét utáni időszak eseménytelenül telt nem volt vérzés sem.Majd...
        Kedves Doktor Nô! nagyon megvagyok rèmülve mentruàciòm kèsik november 27-én feküdtem le a partneremmel,ès àlatalaban mindig honap elején december-Ben kellene,hogy megjojjon a menstruàciom de nem jött meg ès màr december 7-e van aggodom!(nem...
        Kedves Doktor úr/ nő! 16 éves vagyok és par napja észleltem barnás folyast! Ideges vagyok miatta! Nem szedek fogamzásgátlot és semmi fele gyogyszert sem! Szakorvoshoz nem fordultam meg de el kell mennem! Volt már intim betegségem de nem ilyen! Ha...
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Üdv! Dr Úr/Nő! Olyan kérdésem lenne, hogy most volt peteérésem 3napja! Mai napon hasonló görcsöket illetve szúrásokat érzek a hasamban mint mikor pl megakarna jönni a menstruáciom! Mi lehet ez?!

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés