• Lindynette 20

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Az lenne a problémám, hogy most először szedek fogamzásgátlót (Lindynette 20). Az első levél után nem jelentkezett megvonásos vérzés, a második levél után az ötödik napon jelentkezett, de csak két napig tartott és nagyon kevés volt a mennyisége. A problémám az, hogy most a harmadik levél után nem jött meg az ötödik napra ahogy előzőleg. Ez lehet még az hogy az első néhány hónapban még rendszertelen és nem állt még be? Ha igen akkor mennyi azaz idő amig rendszeressé válik? Mivel az előző hónapban megjött így kiváltottam a következő 3 havi adagot. Elkezdjem szedni ha nem jön meg? A hasam fáj. Még soha nem szedtem mást kérem ha tud segítsen! Tisztelettel: Chriss

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Chriss!

        Menjen hétfőn nőgyógyászhoz,lehet terhesség, vagy  más probléma is, tehát menjen nőgyógyászhoz hétfőn.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-08-24 20:59:17; Megválaszolva: 2011. augusztus 04., 12:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! Múltkor már kérdeztem Öntől és köszönöm a válaszát,sokat segített. Most viszont újabb problémám lenne. Ma lehetek 3-4 nappal ovulációm után és világos barna krémes folyásom van. Nem sok de engem zavar hogy esetleg ez...
        Kedves Doktor Úr/Nő! 10.09-én vették le az IUD-met. A peteérés közepette. Még aznap együtt voltam a párommal, és másnap is. Vérzésem a levétel után egy lehelletnyi volt, még annyi sem. Ma, 10.13-án nagyon feszül a mellem, a bimbók nagyon...
        Tisztel Doktor Ur! 26 napos ciklusaim vannak. A 9.ciklusnapon(Szerda) csinaltam egy ovulacios tesztet ami majdnem pozitiv lett de inkabb az meg negativnak mondanam. Parommal csutortokon hajnalban voltam egyutt majd ugyan ezen a napon a 10.ciklusnap este...
        Tisztelt Doktor Úr! A segítségét/véleményét kérném a problémámmal kapcsolatban, hogy mivel állhatok szemben. Augusztus vége óta égetõ érzéssel küzködök odalent, mélyen belül. (nem a hüvelybejáratnál, hanem mintha ahonnan a...
        Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont most csak barnás (karamella), folyás nagyon kevés. A különös az, hogy a normál...
        Tisztelt Doktor úr! 45 éves vagyok,16 éve IUD-t viselek folyamatosan (nem volt cserélve mert az orvosom azt mondta hogy nem indokolt) .Korábban sohasem volt nőgyógyászati panaszom,két gyermeket szültem,rendszeresen járok nőgyógyászhoz...
        Tisztelt Hölgyem/Uram!14 hete szültem,melyet 5 hetes vérzés követett.Ennek hüvelygyulladàs lett a következménye,mely azóta sem javul.Sárgás,enyhén szagos,kis mennyiségű folyásom volt,egyéb tünetem nem.Először Laktofil hüvelygélt...
        2017 decemberében egy antibiotikus kezelés után gombás fertőzést kaptam (soha előtte nem volt semmilyen bajom). Elmentem a nőgyógyászomhoz, aki Gynazolt és szájon át szedhető gyógyszert adott. A gyógyszerek semmit sem használtak, a...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Van egy 1 éves kislányom és a terhességem 4. hónapjában a hüvelynyílás körül 4-5 apró szemölcsöm lett. Az akkori orvosom ezt könnyedén kezelte, lápiszolta, a szemölcsök elműltak. A cytológia eredménye P2 lett,...
        Kedves Doktor úr / Doktornő! 31 éves nő vagyok, még szűz. Tavaly műtöttek endometriózis miatt, utána egy évig Visanne hormontablettát kellett szednem, amitől elmaradt a menstruációm. Három hónapja hagytam abba a gyógyszert, az első...