Menstruációs zavar

Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a menstruációm. Utána minden rendben volt, október 26-án meg jött rendesen a havi vérzésem, rá 14 napra ismét 3 napig menstruáltam. Most késett 10 napot, viszont csak éppen hogy volt vérzésem és inkább barnás színű, mint piros. A hasam körülbelül egy hete fáj és görcsölök. 5 éve szedek folyamatosan Altforalle nevezetű fogamzásgátlót. Múlt héten csináltam egy terhességi tesztet, hátha, de negatív lett. Kérdésem az lenne, hogy mitől lehet az össze vissza és kevés menstruáció? Lehet, hogy baba van a dologban? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamzásgátló, rendelles vérzés témában

Kedves Hölgyem!

Bármelyik fogamzásgátló mellett lehet ilyen panasz, a terhességmegszakítástól függetlenül. Ha rendszeresen szedte a gyógyszert, akkor lehet a rendellenes vérzés oka pl. gyulladás, vagy petefészek ciszta is. A pontos okot egy nőgyógyászati vizsgálat mondhatja meg. Ha nem találnak semmilyen eltérést, de a panaszok nem szűnnek meg, akkor pedig a gyógyszerváltás jön szóba. A fogamzásgátló melletti kevés vérzés általában teljesen természetes, hiszen a gyógyszer pont így működik. Ha a panaszai nem múlnak, menjen el egy nőgyógyászati vizsgálatra, hogy biztos legyen a dolgában!

Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 21., 15:05; Megválaszolva: 2020. december 21., 15:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...
Fogamzasgátló
Jó estét! Csak az miatt zavarnám, hogy én 13-án elkezdtem szedni azt altforalle nevű fogamzasgátlót, rendesen az első napon.4 napog tartott kb. A...