menstruáció

Kedves Dr. Nő! Problémám a következő. Mercilon tablettát szedek évek óta, semmi problémám nem volt vele. legutóbbi gyógyszerszünetben nem jött meg a megvonásávérzésem. Tovább szedtem a következö levelet mivel minden tablettát beszedtem a betegtájékoztató is ezt javasolta. Most a 9. napnál járok és megjött. Ez probláma, szedhetem tovább a tablettát? Nem kavarnám meg a ritmusát annak ahogy szedem ha nem muszály. Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ez néha előfordulhat, ha korábban rendszeresen szedte a gyógyszert, nem volt beteg, nem szedett másik gyógyszert, ami gyengítené a fogamzásgátló hatását, tehát terhes nem lehet, akkor semmi gond, várhatóan 1-2 ciklus alatt visszaáll majd a beállt ritmus is.

Ha a terhességet kizárni biztosan nem tudja, csinaljon egy tesztet, bar ennek nagyon kicsi az esélye, ne aggódjon.

Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 14., 23:54; Megválaszolva: 2020. december 15., 14:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...