Babavárás

Tisztelt Doktor Úr! 18 hetes állapotos kismama vagyok. A héten lediplomáztam, azonban volt két-három nagyon stresszes (hiába próbáltam nem idegeskedni) nap a vizsgák miatt és érdeklődni szeretnék, hogy ebből származhat-e bármi baja a babának? Tudok-e esetleg bármit azért tenni a pihenésen kívül, hogy jobb legyen? Nagyon köszönöm előre is válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Petróczi István válasza nehéz vizsga kismamaként témában

Tisztelt Hölgyem, nen kell félnie, a babák nem úgy vannak kitalálva, hogy a mama zaklatott lelkiállapota miatt bajuk essen. Nem lesz semmi baj!

Gratulálok a sikeres vizsgához, most viszont lazítson, engedje el magát. Élvezze a boldog semmittevést.

Gratulálok a sikeres vizsgához:

Petróczi dr.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 24., 08:30; Megválaszolva: 2020. június 24., 21:45
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...