Menstruáció kimaradása/hormonok?

Kedves Olvasó! Múlt hónapban kimaradt egy teljes menstruációm, mostanra már ismét "meg kellett volna jönnie" már pár napja, de nem így történt. Csináltam több terhességi tesztet is, de mind negatív lett. Mi okozhatja a kimaradást? Feltűnt egyébként, hogy az arcom alsó része/áll része erősen pattanásos az utóbbi időben, illetve problémáim vannak az elalvással is, talán fáradékonyabb is vagyok. Mit tudnék tenni? Mi lehet a probléma, illetve kihez tudnék fordulni ezzel a problémával a járvány időszakban? Az a baj, hogy minél tovább húzódik, annál jobban sztresszelek ezen és talán ezzel is rontok a helyzeten. Valamilyen hormonális probléma lehet? Előre is nagyon hálás vagyok a válaszért!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzéskimaradás témában

Kedves Kérdező! Egészen biztosan hormonális háttérhiba van, ezt egy hüvelyi vagy hasi ultrahangos vizsgálat után, mely az egyebeket kizárja gyógyszeresen be lehetne indítani. Mindenképpen ajánlott sürgősség címén nőgyógyásznál megjelenni, ha nincs ismerős, az alapellátás orvos beutalójával.Érdekelt volna, hogy ciklusai eddig pontosak voltak? Na, mindegy, a helyzetet tisztázni kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 21., 21:21; Megválaszolva: 2020. április 23., 15:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...