Hormonpótlás

Tisztelt Doktor Úr! Ez év július végén méheltávolítás és petevezetékek kivételére került sor./mellékelem a leleteket/. Sajnos a klimax iszonyatos erővel tört rám. Szinte folyamatos "hőhullámok"-folyik rajtam a víz, nem tudok aludni stb.Jeleztem orvosomnak a problémát, de Ő nem hormonpárti./Talitha sprayt javasolt/ Már kipróbáltam a patikákban kapható összes készítményt, de semmi nem segített.Elhúzódom az emberektől, hiszen állandóan csurom vizes a ruhám, így a hangulatom sem túl jó. Javasolna-e ebben az állapotban hormonpótlást? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Gyurics Judit

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza a menopauza témában

Kedves Kérdező! Mindenképp ezt látom megoldásnak, érdemes menopauza ambulancián jelentkezni vizsgálatra. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2016. október 09., 19:52; Megválaszolva: 2016. október 18., 13:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Progeszteron, Clostibegyt
Tisztelt Doktor Úr! Második Clostibegyt kúrában vagyok. Ebben a ciklusban 3x1-et szedtem. Ma vagyok a 25 Napon, vizes folyásom van és feszül a mellem...
Lehetek terhes?
Tisztelt Doktorúr! 3 napja késik a menstruációm, eddig mindig időben jött meg, 28 napos a ciklusom. Október 17-én, aktus közben elszakadt az óvszer....
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...