Fogamzasgátló

Jó estét! Csak az miatt zavarnám, hogy én 13-án elkezdtem szedni azt altforalle nevű fogamzasgátlót, rendesen az első napon.4 napog tartott kb. A rendes vérzésem, és 10 napja pedig kicsit barnás, majd enyhén véres, ma egszer rendes pirosan véres volt, ami kijött belőlem.nem akar ez sajnos elmúlni még, es nem is durván véres, ami jön, hanem kisebb folt, de az mindig.Normális ez? Ez előtt még nem szedtem semmi ilyesmi gyógyszert. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Fogamzásgátló témában

Tisztelt Hölgyem!

Ne ijedjen meg és kérem folytassa a tabletta rendszeres! szedését.

Az első hónapokban ilyen mellékhatás előfordulhat, mert egy mesterséges hormonszint jön létre a szervezetben. A menstruatió mennyisége és minősége is megváltozhat ezért.

Az a jó, ha mindent inkább megkérdez időben.Köszönöm a kérdést.

Üdvözlettel: dr. Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. február 28., 18:41; Megválaszolva: 2016. február 28., 20:10
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...