Antibiotikum melletti vérzés

Kedves Doktor Úr! Egy kérdéssel fordulnék Önhöz, ami a következő lenne térd műtétem volt majdnem egy hete Augmentin (3x1) tablettát írtak fel illetve Fragmin injekciót. Nuvaring hüvelygyűrűt használok szombaton (02.12.) kell kivennem, de mar reggel el kezdtem vérezni ez normális antibiotikum mellet? Illetve ugyan úgy csak szombaton vegyem ki a gyűrűt mit ahogy kéne? Vagy most? Köszönöm válaszát!

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászati betegségek témában

A hüvelygyűrűt a 21. napon vegye le, az előírásnak megfelelően.

A vérzési rendellenesség lehet a véralvadásgátló következménye.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. február 09., 16:48 ;Megválaszolva: 2016. február 09., 20:27
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Peteérés, terhesség elősegítése
Tisztelt Doktor úr/nő! Olyan problémával fordulok önhöz, hogy április óta rajta vagyunk a kistesó projekten de eddig még nem sikerült. a mostani...
Segítséget kérnék
Üdvözlöm! Soha életemben nem volt ilynenem és nagyon félek hogy nemi herpeszem van ez egy 1hete jött ki mikor megjött a havim azóta először...
hyperprolactinaemia és a kombinált...
Üdvözlöm! Szeretném kikérni a véleményét a doktoraim döntéseiről, mert kétségeim merültek fel a gyógyszereim együttes alkalmazásával...
Condyloma+negativ hpv, kóros...
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Az elmúlt fél évben másodszor is visszatérő condylomat kellett kezeltetnem. A legutóbbi szemölcs eltávolításon...