Alhasi fájdalom

Tisztelt Doktor úr! Körülbelül egy hónapja voltam nőgyógyászati szakrendelésen és semmilyen gondot nem diagnosztizáltak. A januári menstruációm első napján erős fájdalmaim voltak.Szédülés hányinger kísérte. A megszokottól eltérően most 7 napig tartott. Mostanában sokszor van erős alhasi fájdalmam. Mi okozhatja ezt. Fogamzásgátlót nem szedek. A párommal nemi életet élünk. Köszönettel, Enikő

† Dr. Szalóczy Péter válasza Menzesz fájdalom témában

Kedves Enikő! A menzesz számos ismert közérzeti kellemetlenséggel járhat, akár csak néha is, pillanatnyi hormonális és prosztaglandin termelődési okokból is. Csak azt javasolom több okból előnyösnek, ha hosszabb távra, a baba érkezés aktualitásáig szedjen korszerű hormonális fogamzásgátlót, a békés és biztonságos együttlétek mellé kellemesen zajló, vasvesztést megtakarító vérzései lesznek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 30., 16:27; Megválaszolva: 2016. január 31., 16:02
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...