terhesseg?

Tisztelt Doktor Úr! Olyan kérdésem lenne.hogy mar vagy 5 éve volina fogamzásgátlót szedek.minden este 22orakor veszem be de ez egyik este kimaradt és csak másnap jutott eszembe amikor mar 16ora telt el és a barátommal lefeküdtem.Igaz 16 óra elteltével de bevettem ami elmaradt az az napit meg a megszokott időpontba.Ez a levelem megkezdése után egy héttel történt. Felmerülhet probléma? válaszát előre is köszönöm! katalin

Dr. Kiss György válasza terhesség? témában

Tisztelt Hölgyem!

Ilyen előfordulhat mindenkivel, aki tablettát szed.

Nagy valószinüséggel semmi problema nem merülhet fel és inkább a tartós rendszertelen szedés okozza a bajokat.

Üdvözlettel: dr.Kiss

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 10., 12:12; Megválaszolva: 2016. január 10., 13:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
terhesség?
Tisztelt Dr. úr A véleményét szeretném kérni. A hétvégén együtt voltam a párommal, és nem használunk óvszert mert én szedem a fogamzásgátló...
Jó napot!Kórszövettani lelettel...
akr.leír.: 2 ml összmennyiségű, mállékony barnásvörös, kenőcsös alvadékból és kevés szürkésbarna szövettöredékből álló kaparék....
Bizsergés és vizelési inger
Kedves Doktor! 2021 auguszutában szültem, és a múlt hónaptól kezdődően napokon keresztül, konstans olyan érzésem van a csiklónál, mintha...
Ovestin krém helyett méhnyakkenet...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati vizsgálaton a következő eredményt kaptam: Kolposzkópos képen 10 és 2 óra között tagoltság látható. A...
Negatív CINtec Plus
Üdvözlöm! Másfél hónappal ezelőtt a cytologia leletem: asc-h (nem zárható ki h-sil) , gyulladt lobos. Ezután (4 héttel ezelőtt) hpv tipizálást...