Van még remény?

Tisztelt Doktor Úr! 28 éves, 1 gyermekes anyuka vagyok. A mai napon voltam a 2. terhességem első UH-vizsgálatán, ahol sajnos az uterusban egy életjelenséget nem mutató embriót láttak és a CRL 4mm. A papírom alapján október 24-én volt az utolsó menstruációm és ha onnantól számítjuk terhességemet, akkor már látni kellene valamit. És be is utaltak hétfő reggelre kórházi felvételre... Viszont nekem mindig is rendszertelen volt a mensesem, volt úgy, hogy 2 hónapot is kiesett. Akkor is készítettem terhességei tesztet, de azok negatívak voltak. Most semmilyen panaszom sincs (se folyás, se vérzés, semmi) . Kérdésem a következő: elképzelhető, hogy rosszul számoltak és még olyan korai terhes vagyok, hogy még nem lehet látni a szívhangot? Nem lehet még egy kis esélye annak, hogy élő magzat van a pocakomban? Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Kiss György válasza Van még remény ? témában

Tisztelt Hölgyem!

Ultrahangon a petezsák a 3-4 héten ábrázolódik, a szivcső pulsatiója pedig az 5-6. héten látható először--mai tudásunk szerint,

Tökéletesen megértem, hogy esetleg "számolási hibába " bizakodik, ezt kezelő orvosával kellene egyeztetni, már annyiban:

várnak 1o napot ugy, hogy az orvossal történő közös megeggyezéssel, ha a legkisebb panasz / görcs, vérzés jelentkezne / akkor Ön azonnal bemenne a kórházba, ha nem akkor 1o nap után megismételt UH-n, ha akkor sem lehet szimüködést regisztrálni-- akkor meg kell csinálni a mütétet.

Biztatni nem akarom, de ennyi kompromisszumot még lehet kötni.

Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 08., 14:57; Megválaszolva: 2016. január 08., 22:24
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...