Fogamzásgátló és nyugtató hatása egymásra

Kedves Doktor Úr! Enyhe depressziót állapított meg nálam a háziorvosom, és ASENTRA filmtablettát írt fel rá nekem, tehát antidepresszánst, melynek a hatóanyaga szertralin, emellett Xanax-ot írt fel, hogy megkönnyítse az elalvást számomra. JANGEE fogamzásgátlót szedek, és meg szeretném kérdezni Önt, hogy befolyásolja-e a fentebb említett gyógyszerek valamelyike a fogamzásgátlóm hatását, vagy szedhetem a gyógyszerek mindegyikét biztonságosan? Válaszát előre is köszönöm! Köszönettel: Adrienn.

Dr. Kiss György válasza Fogamzásgátló és nyugtató hatása egymásra témában

Tisztelt Hölgyem!

Nincs tudomásom arról, hogy a tudatmódositó szerek mellett kontraindikált lenne a fogamzásgátló szedése,

de tapasztalatom és tanácsom: Amennyiben lehetséges, kérem minél előbb szabaduljon meg az antidepresszáns szerektől, bármilyen jóhiszemüen irta is fel háziorvosa. A Jangee rendszeres szedése viszont javasolt.

Üdvözlettel: dr.Kiss

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 06., 15:33; Megválaszolva: 2016. január 06., 17:45
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
HPV lelet èrtelmezés
Üdv, HPV lelettel kapcsolatban szeretnék kérdezni, zavaris információkat kaptam. A leletem a kovetkezo: A minta HPV DNS pozitiv (+) , azonban a...
Hormonprobléma
Szép napot! Mitől lehet , hogy csak akkor érzem jól magam amikor megjön. Olyankor úgy érzem rendesen működik a testem , fellélegez. Nem vagyok...
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...