fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr! Már több éve használok fogamzásgátló tablettát. Jangee 3 mg/ 0, 02 mg filmtablettát. Minden hónapban szerdai napon kezdem el szedni, és 21 nap múlva azaz keddi napon hagyom abba. Ezt követi a menstruációs hét, amely 7 nap, és a 8. napon azaz szerdai napon kezdem ismét szedni a tablettát. Az ünnepek miatt időzavarban voltam mostanság, és sajnos nem kezdtem el a 8.és 9. napon szedni a tablettát. Így a tabletta mentes időszak nem 7 nap volt hanem 9. Pénteken, vagyis tegnap már bevettem a tablettát, elolvastam a tájékoztatót, de azt írta ha több tablettát felejtettem el bevenni (jelent esetben 2-őt) akkor mindenképp forduljak orvoshoz. Azt szeretném Öntől megkérdezni, hogy mennyiben befolyásolhatja a vérzést illetve az eddigi szedést?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza fogamzásgátló témában

Tisztelt Hölgyem!

Kérem, folytassa a tabletta szedését- minden nap, lehetőleg azonos időpontban.

Biztonsági okok miatt gumi használata ajánlott 7-10 napig.

Ha elfogyott a levél, akkor 7 nap után kezdje el szedni a következő havit.

A 7 nap alatt is védett!

Üdvözlettel: dr. Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 02., 10:59; Megválaszolva: 2016. január 02., 16:42
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...