viszkető mellbimbó

Kedves Doktorúr! Pár hete elkezdett viszketni a mellbimbóm, külsőre semmi elváltozás nincs, de egyre égetőbb a viszketés. Most az ünnepek miatt nem tudtam elmenni orvoshoz és a bőrgyógyászhoz amúgy is min. 1 hónapra később kapnék időpontot. Itthon találtam egy kenőcsőt amit viszketésre kaptam még régen a neve pasta zinci oxydaty salicylata, éjjelre néha bekentem mert már annyira viszketettrés nem akartam vakarni, és kicsit attól jobb lett, de már úgy érzem az sem segít. Körömvirággal kezdtem e az sem. Mitől lehet ez? kimondottam a közepe már belül is mintha égne, nagyon kellemetlen. (már lehet a fent említett kenőcs miatt) .. kérem adjon tanácsot mitől lehet. Mosószert és semmit nem változtattam az életemben. Nemi életet jelenleg nem élek, terhesség kizárva. Köszönöm!

Dr. Kiss György válasza viszkető mellbimbó témában

Tisztelt Hölgyem!

Naponta több alkalommal kamilla teás lemosások után alkalmazzon Neogranormon kenőcsöt.

A cinkoxydatum inkább szárit és növelheti a viszkető érzést.

Pontos magyarázatot kérem ne várjon tőlem- nagyon sokféle oka lehet a viszketésnek- a lokalizációt én is furcsának találom.

A tünetek remélem enyhülni fognak és ünnepek után forduljon szakorvoshoz!

Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 29., 13:56; Megválaszolva: 2015. december 29., 15:13
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...