Barna folyás hüvelyből

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azt szeretném megkérfezni, hogy hüvelyi gombás fertőzésre Gynoxin lágy hüvelykapszulát kaptam. Az elsőt miután felhelyeztem másnap reggeltől barna folyásom lett. Ezt a kapszula ojozhatja vagy más valami lehet? Nőgyógyászatilag műtve vagyok két és fél éve kivették a méhem. Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza folyás témában

lehet a kúptol is de megijedni nem kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. november 18., 10:59; Megválaszolva: 2015. november 24., 15:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Merre tovább?
Kedves Doktor Úr! EdesanyamnAk kb fel éve husleszeru folyása van. Nogyogyaszaton mindent rendben találtak. Hasi ultrahang ha is volt, majd most nemrég...
Méhgyulladás
Tisztelt Doktor Úr! Krónikus méhgyulladással küzdök november óta ami gennyes folyással jár együtt a méhnyakból (STD negatív) emiatt rengeteg...
Folyás
Tisztelt doktor úr! Az a problémám, hogy 2éve misee fogamzásgátlót szedek. És a menstruaciómnak 2hét múlva kellene megjönnie, 2napja voltam...
Barnás/véres túrós folyás mi...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy pár órája észrevettem, hogy barnás, véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem...