Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr! Fél év kihagyás után újra elkezdtem fogamzásgátlót szedni. Az elmúlt pár hónapban nem pontosan jött meg, de legutóbb szeptember 4-én. Október 2-án, amikor enyhe hasfájással láttam, hogy már megjött a barna folyás, beszedtem a gyógyszert. Ezután viszont elmúlt a folyás is és nem is jött meg azóta sem. A gyógyszer leírása szerint, ha a menstruáció első napján veszem be a gyógyszert, azonnal véd. Azonban felmerült bennem az a kérdés, hogy lehet még nem kellett volna akkor bevenni és így, hogy gyakorlatilag elmaradt a rendes menstruáció, a gyógyszer sem véd még. Azóta már együtt voltunk a párommal és aggódom. Ezzel kapcsolatban szeretném kérni a véleményét, hogy ebben az esetben védelmet nyújt -e a gyógyszer, vagy előfordulhat terhesség is? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget! Üdvözlettel, Alexandra

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Fogamzásgátló tabletta szedése, menstruáció témában

Kedves Kérdező! Nem követett el hibát és meggyőződésem, hogy a szokásos szünetben megnyugtatóan beáll a megszokott menetrend. Ne szorongjon, nem lehet terhes. Csak akkor forduljon szakemberhez, ha az utolsó tablettát nem követné vérzés néhány napon belül.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 08., 22:10; Megválaszolva: 2015. október 09., 10:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
provera
1 gyermekes anya vagyok menstruációs panaszokkal fordultam orvoshoz 2 hónapig nem jelentkezett utána viszont 3 hétig sem múlt el. provera 10mg tablettát...
Petefészek ciszta és tartós...
Üdvözlöm! Már tettem felkérdést a cisztával kapcsolatban, mert nem jött meg. Most meg már egy hete tart és nem akar múlni, ez normális? Meddig...
terhességmegszakítás utáni...
Tisztelt Doktor úr/nő! December 17-én volt egy művi abortuszom, egy héttel ezelőtt, napra pontosan a műtét után 1 hónappal erős görcsölés...
Petefészek ciszta miatt késik a...
Jónapot! A következő lenne a kérdésem, van egy 5 cm-es cisztám, azt mondta a nőgyógyász, hogy a következő menstruációkor egyszerüen kidurran...
abortusz utáni menstruáció
április 23.-án volt abortuszom.. azt mondták hogy kb 4 hét mulva fog megjönni de még nem jött meg..Nem tudom hogy várjak-e még hogy orvoshoz...