Fogamzás gátló tabletta mellett 11 nappal korábban megjött.

2 éve szedem a Symicia nevű fogamzásgátlót. A megszokott vérzés idejéhez képest 13 nappal hamarabb barna folyást észleltem, majd ma 11 nappal hamarabb a normális megjövetelhez képest, már a rendes is vérzés is kialakult. Azelőtt ilyen még sohasem volt. Lehet-e oka a stressz? Vagy hogy a héten több fájdalomcsillapítót is szedtem fejfájásra, továbbá hasmenésem is volt párszor? Ilyenkor mi a teendő mert még 8 szem tabletta maradt a levélen, amit folytatnom kellene vagy inkább abba hagyni? A hétvégére való tekintettel a nőgyógyászomat nem sikerült elérnem. Előre is köszönöm a segítséget.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező!

A vérzészavart okozhatja a hasmenés. Szakítsa meg a tabletta szedését, majd tartson egy hét szünetet és annak letelte után kezdje el újra, mintha új hónapot kezdene!

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 18., 14:30; Megválaszolva: 2015. július 21., 13:11
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruációs zavar
Üdvözlöm! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy május 13-án volt egy terhesség megszakításom, amire rá 10 hétre jött meg először a...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Cifrinol nászutas felfázásra
Tisztelt Doktornő! Urológusom Cifrinol 500 mg antibiotikumot írt fel nekem visszatérő nászutas cystitisre, amelyből egy szemet kell bevennem minden...
Fogamzásgátló melletti problémák
Kedves Doktorúr/nő! 20 éves lány vagyok és kb. 2 éve szedek fogamzásgátlót. Simycia fogamzásgátlót szedtem egészen egy hónappal ezelőttig...
fogamzásgátló váltás újra
Tisztelt Orvos Úr/Nő! Az a problémám lenne, hogy eddig Lyndinette 20 fogamzásgátlót szedtem, amitől volt hogy émelygésem rosszulléteim voltak...