Hormonális probléma?

Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! 3-4 hónapja 4-5 napig tartó barnás folyásom van közvetlenül a menstruációs ciklusom előtt. Ma voltam emiatt orvosnál és ő azt mondta ez normális. Engem viszont nagyon aggaszt. Hormonvizsgálatom egy éve volt januárban mikor cisztákat kellett kiműteni a mellemből. A vizsgálat a 25 napos ciklusom 11.napján készült, ezekkel az eredményekkel: FSH: 6, 2mU/ml. LH: 19, 0mU/ml. Prolactin: 390mU/ml. Progesteron: 0, 46ng/ml. TSH-3GEN: 1, 440uIU/ml. Tudom, hogy régi vizsgálat, de ugye ma az orvosom 5perc után elhajtott. Ön szerint lehetséges, hogy valamilyen hormonális probléma áll a háttérben és érdemes további köröket tennem emiatt vagy teljesen felesleges az aggodalmam? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

A leírt panaszairól vizsgálat nélkül teljes véleményt nem lehet mondani.

Kizárandó a gyulladás és utána jön a hormonális probléma kezelése. A hormon vizsgálat időpontja az nem megfelelő, mert a petefészek működés vizsgálatára a ciklus 1-3 napján, a peteérés vizsgálatára 20-23. napon történik a vérvizsgálat.

Feltehetőleg a peteérés hiánya okozza a problémát, emiatt ösztrogén hormon túlsúlya alakul ki.Ennek gyógyszeres rendezése lehetséges szakvizsgálat után.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 12., 14:07; Megválaszolva: 2015. május 14., 21:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...
Ovuláció után egy héttel...
Tisztelt Doktor Úr! December 14-én ultrahangon megállapították, hogy 23 mm-es érett tüszőm van, a mai nap folyamán (december 21) azonban erős...