Vérzés, menstruáció, tünetek

Tisztelt Doktor Úr! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy az normális-e, hogy körülbelül 3-4 hónapja megváltozott a menstruációm. 7 éve menstruálok, azóta mindig ugyanolyan volt, pontosan 21 napra jött meg és pontosan 7 napig tartott. 1 évig szedtem fogamzásgátlót és idén májusba lesz 1 éve, hogy abbahagytam. A betegtájékoztató szerint szinte az összes mellékhatása megvolt. (CORENELLE 3 mg/0, 02 mg) . Rendesen volt hüvelygombám, véres vizeletem illetve volt amikor csak vért vizeltem. Amióta abbahagytam, a véres vizelet is elmúlt viszont 1x-2x volt elég súlyos hüvelygombám. Voltam orvosnál de senki nem tudott érdemleges választ adni. Több orvost is felkerestem, mindegyik csak antibiotikumot írt fel illetve hüvelykúpokat. (Sajnos ezekre nem emlékszem, olyan sok volt.) Elkezdett hullni a hajam, súlygyarapodást (nem olyan jelentős, 3-4 kg) de ezt a pár kilót sem tudom leadni.Odafigyelek az étkezésemre, a tisztálkodásra. Viszont 3-4 hónapja össze-vissza jön meg, van, hogy 2 hétre de a legutóbbi, ami tegnap (03.16.) jött meg, az 29 napra jött. Körülbelül az 5.-6. napig elég sok vért veszítek és nagyon sok alvadt vér távozik a szervezetemből. Az alhasi görcs is rendszeresen jelentkezik pedig eddig semmi ilyen panaszom nem volt. A kérdésem az lenne, hogy Ön szerint van okom aggódni? Mitől lehetnek ezek a tünetek? Van esetleg valami tanácsa, hogy milyen gyógyszer, gyógynövényt, teát fogyasszak, hogy ezek a tünetek megszűnjenek? Remélem minden fontos információt leírtam. Elnézést kérek az ilyen hosszú levélért. Remélem tud nekem segíteni Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: Barbara

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Vérzés, menstruáció tünetek témában

Kedves Barbara!

Köszönöm a részletes leirást!

Nőgyógyászati vizsgálat során, hüvelyi ultrahang végzése jelenthetne segitséget

valamint laboratóriumban hormontükör, és insulin resistencia-

meghatározása.

A menstruáció jellegének megváltozása, valamint a sulygyarapodás és a tünetek PCO syndromára utalnak- persze jó lenne, ha tévednék. Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 17., 16:51; Megválaszolva: 2015. március 17., 20:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...