Begyulladt mellek

Feleségem három hónapos terhes volt, de mivel a magzatnál súlyos elváltozást állapitottak meg, a terhességet műtéti úton meg kellett szakitani. A műtét 4 napja történt, oxitocin infúziót kapott, hogy beinduljon a vetélés. Azóta a mellei érintésre fájnak, és csomók is észlelhetőek. A tejtermelés valószinü elindult, de nem tudjuk mi a teendő. Szükséges-e lefejni, vagy valamilyen gyógyszert szedni? Jelenleg hidegvizes törülközővel borogatja. Köszönöm válaszát, Tencut Zoltán.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Begyulladt mellek témában

Kedves Kérdező!

A prolactin / tejelválasztásért felelős hormon / szint meghatározását lehet kérni-vérvétel.

Ha magas, 2x1/2 Bromocriptin nevü gyógyszert kellene szednie feleségének, de a mellek borogatása is ajánlott. Üdvözéettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 16., 18:15; Megválaszolva: 2015. március 16., 20:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...