rendszertelen havi ciklus

Tisztelt Doktor Ur! Harmincnyolc eves no vagyok. Azzal a problemaval fordulok, Onhoz, hogy nagyon rendszertelen a ciklusom, van mikor 21 nap, 30 nap, 18 nap 24 naponkent jon meg a menstruaciom... Allandoan gorcsol a bal petefeszkem, a melleim mindig feszulnek... A honap szinte minden napjan.. Nem csak menstruacio elott.. Egy eve probalkozunk babaval is de eredmenytelenul..Regebben volt mar petefeszek cisztam, es mehszajsebem is... Azt szeretnem kerdezni, hogy mi allhat ezeknek az allando panaszoknak a hattereben.... Koszonom valaszat. Tisztelettel: Viktoria

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

A leírt tünetek alapján hormonzavar, a peteérés hiánya okozza panaszát.Emiatt ösztrogén hormon túlsúlya miatt észleli ezeket a panaszokat és rendszertelen a vérzése.Így a várandóság lehetősége sem lehetséges.Szakorvosi vizsgálat és kezelés javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 15., 05:57; Megválaszolva: 2015. március 15., 16:09
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...