Megoldás a lézeres ambuláns műtét?

Tisztelt doktor Úr! A kérdésem eléggé összetett. Ősszel orvoshoz kellett mennem égő, fájó érzetem volt, hüvelyfolyással kísérve, mivel szűz voltam nem végeztek hüvelyi vizsgálatot, kaptam Pimafucort kenőcsöt, és Tantum Rosa granulátumot, nem használtak, rá másfél hónapra újbóli vizsgálat, diagnózis Hüvely szubakut és idült gyulladása, kapott gyógyszer: Mikosolon kenőcs, szintén nem használt. Majd tenyésztés következett minek eredménye Candida Albicans, és Staphylococcus aureus, kapott gyógyszerek: FlucoHexal, Mikogal hüvelykút, Dalacin. Minden kúrát becsületesen végigcsináltam, de a Dalacintól kiütéseim lettek, bőrgyógyászhoz kellett mennem ahol kiderült, hogy a hatóanyagára a Clindamycin-re érzékeny vagyok..újbóli gyógyszerek következtek. Summetrolim és Klion-D 100, másfél hónapra tűnt el az alap betegség és most visszatért. Másik orvoshoz mentem, ez idő alatt most hüvelyi vizsgálat történt és méhszájsebet dignosztizált az orvos, ismét gyógyszert kaptam, a kérdésem a következő, azt mondta ha ez sem hat lézeres műtét is elképzelhető, ha azt bevállalom, megszűnnek a panaszaim? A méhszájseb okozhatja a Candidát és Staphylococcus aureust? Vagy fordítva? Kérem segítsen már nagyon tanácstalan vagyok.és megszeretnék gyógyulni.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

Először mindenképpen a gyulladás gyógyszeres kezelése a szükséges teendő, a méhnyak gyulladásának kezelése. A méhszáj lézeres kezelése a gyulladást nem szünteti meg.

Azt a méhszájon lévő hámelváltozás megszüntetésére, rákszűrés eredmény birtokában szokásos alkalmazni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 09., 08:21; Megválaszolva: 2015. március 09., 11:06
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...