Mennyi az esélye a teherbeesésnek?

Tisztelt Dr. Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz. Hogy Ausztriában élek másfél éve mindig is problémám volt a vérzésemmel most is pl. Dec 6-án volt utóljára azóta semmi. Voltam itt orvosnál csinált hüvelyi ultrahangot és mindkét petefészekben burjánzottak a tüszők azt mondta hogy most nagy a teherbeesés esélye. De kaptam jodid tablettát amit 2hétig kellett szednem. Ez megtörtént és azt mondta hogy utána meg kell jönnie de nem jelentkezett azóta sem ennek most volt egy hónapja hogy voltam az orbosnál. Még azt is mondta ha ezután sem jelentkezik két hónapig akkor irt még Duphaston tabletta hogy akkor azt kezdjem el szedni. Tulajdonképpen az a megtapadást segiti elő ha jól tudom vagy nem? A párommal ez idő alatt voltunk együtt megszakitássos módszerrel ami eddig is müködött. Azt szeretném kérdezni, hogy mikor megkellett volna jönnie akkor a wc papirom ketszer volt egy cseppnyi vér. Majd egy nap jelentkezett barnázás de azóta semmu. Lehetett ez beágyazódás vagy miért nem jön meg. Egy tesztet már csináltam mikor meg kellett volna jönnie de az negativ volt ennek ellenére fenn állhat még terhesség csak korai volt a teszt vagy Ön mit gondol mi leheta baj. Már van egy gyermekem hosszú próbálkozás után Norculotot és Clostybegyitet szedtem a teherbeeses előtt. Előre is köszönöm válaszát. ÜDVÖZLETTEL Erika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza menses zavar témában

Tisztelt Kérdező!

Az Ön problémáját, a rendszertelen vérzést, nem lehet levelezésben megoldani. Járt orvosnál, tartsa be az utasításait! Ha nem bízik benne, forduljon másik orvoshoz, de én innen a távolból nem tudok Önnek terápiát beállítani.

A tünetek alapján még akár méhen kívüli terhesség is szóba jöhet.

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 26., 22:18; Megválaszolva: 2015. március 02., 08:51
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...