Fogamzásgátló elhagyásával elmúlik a vizesedés?

Kedves Dr.Úr! Az a problémám, hogy már lassan 6 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és most abba szeretném hagyni, mert észrevettem, hogy vizesedik a lábam. 1 éve járok edzeni, az étkezésemre is odafigyelek, szóval ez nem egyszerű zsír. A tablettát igazság szerint azért kezdtem el szedni, mert iszonyatosan görcsöltem minden menstruáció alatt ami olyan szintig fajult hogy az első 2 napban hánytam is napi 2x a fájdalom miatt és egyik görcsoldó sem használt. Az lenne a kérdésem, hogy ha abba hagyom a szedését akkor a görcsölés ilyen mértékűen fog-e jelentkezni ismét vagy valamivel jobb lesz-e? Illetve hogy a vizesedés visszafordítható folyamat-e még ilyenkor? esetleg milyen más fogamzási lehetőség jöhetne még szóba nálam? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza Nőgyógyászat témában

A menstruációs panaszok visszatérése a tabletta elhagyása esetén előre nem mondható meg.Kipróbálást igényel, szükség esetén más készítmény alkalmazása szóba jön.

A vizesedés oka lehet a hormon készítmény, de ez más készítménnyel megoldható.

A tabletta helyet lehet hüvelygyűrűt is alkalmazni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2015. február 19., 18:58; Megválaszolva: 2015. február 19., 20:59
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...