zavar a fogamzásgátlóval

Szép napot Doktor úr! Jelenlegi nőgyógyászomat nem értem el, mert szabadságon van, ellenben a problémám mielőbbi választ kívánna. Így ez úton is előre köszönöm segítségét! A problémám pedig a következő: hormonális fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) . A második levél 20. tablettáját bevettem a szokásos időpontban, tegnap este 9.órakor. Ellenben véletlenül bevettem 11 órakor a 21.szem tablettát is. 11 óra 15 körül pedig húzódó betegségem (megfázás) miatt hasmenés lépett fel (egyszeri, de híg széklettel) . Kérdésem pedig az lenne, hogy ez esetben mi a teendő? Védve vagyok most? Vagy kezdjem el szedni a harmadik levelet rögtön ma (a 7 napos szünetet nem kivárva) , hogy védve legyek? Fontos lenne számomra a védettség, hiszen párommal távkapcsolatban élünk és két havonta tudunk csak találkozni és mit ad Isten, ez a találkozás épp holnapra esik. Köszönöm segítőkészségét és válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Tablettaszedés pontatlanság témában

Kedves Kérdező! Tekintse magát védettnek, bár ha jól számolom, esetleg vérzése beleérkezik az együttlétbe. A hét nap szünet után folytassa az új levelet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 19., 12:56; Megválaszolva: 2015. február 19., 16:54
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...