Menzes kimaradás.

Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, h fogamzásgátlót változtatott a nőgyógyászom. Az új tabletta (dienelle) beszedésének elkezdése és a régi tabletta (volina) befejezése között nem kellett szünetet hagynom. (nem volt tabletta mentes hét) és nem jelentkezett a menzeszem, még pecsételő vérzésem sem volt. Normális ez, ebben az esetben? Az új tablettából még 5 szem van. köszönöm válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

Nem volt tabletta mentes időszak, a menstruáció sem jelentkezett ez így nyilvánul meg.

Azért nem jelentkezett a menstruáció mert folyamatos tabletta szedés volt.

A következő levél előtti 7 napos szünetben jelentkezni kell a menstruációnak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 05., 17:33; Megválaszolva: 2015. február 05., 23:12
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Szűzhártya
Tisztelt Doktor Úr! Egy egész különös témában szeretném a segítségét kérni! Lelki és egyéb okok miatt, szűzhártya rekontstrukció-s...
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...