Tanácstalan

Tisztelt Doktor Úr! Már lassan egy hónapja vagyok betegállományban mononukleózis miatt. A betegség szövődményeként sárgás-zöldes hurut lett a torkomban, melyre a betegség lázas lefolyása után antibiotikumot írt fel a háziorvosom. Az antibiotikum neve: Zinnat 250 mg filmtabletta. Ez a gyógyszer január 04-én fogyott el, majd rá két napra erős folyásom, túrószerű, és piros duzzadt külső nemi szervem utalt arra, hogy valószínűleg az amúgy is gyenge szervezetem miatt hüvelygombám lett. Elhasználtam 3 db canesten hüvelykúpot, és krémmel kentem a viszkető területet. Viszont jelenleg sem jobb valamelyest elmúlt a viszketés, és a pirosság, de erős folyásom van ami már sárgás zöldbe ment át. Ma voltam nőgyógyászaton mivel nem szeretem magamat otthon "kezelgetni". De az orvos még csak meg sem vizsgált, hanem felírt 6 db canesten kúpot hogy még azt is használjam el. Őszinte legyek, nem tudom, hogy helyes lenne e, az amúgy is gyenge immunrendszerem, és valószínűleg totálisan szétzilált hüvelyflórámnak. Azt mondta használjam el a 6 db kúpot, majd várjam meg a menstruációt, és utána menjek vissza és majd akkor vesz le kenetet, kérdem én hogy ez így elintézettnek tekinthető? Egyébként egy olyan orvosról beszélek, aki már többször félrekezelt nemcsak engem, de sajnos csak ő rendel a közelben, vagy választhatom a magánszektort. Tisztelem a nőgyógyászokat, de szeretnék meggyógyulni és nem feleslegesen kezelni magam egy olyan káros gombaölővel mint a canesten, úgy hogy még meg sem vizsgált az orvos. A mononukleózis miatt jelenleg vastablettát szedek, és C vitamint illetve ügyelek a helyes étkezésre. A háziorvosom ellenőrzi a vérképemet és még néhány májfunkció nem jó. A fogamzásgátló tablettát is abba kellett hagynom a betegség miatt.De az előző levelet rendben befejeztem a menzeszem mégis 3 nappal korábban jelentkezett az előző hónapban, nem tudom ez lényeges e, inkább leírom ezt is, de akkor nagyon gyenge voltam a láz miatt valószínűleg azért történt.Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

Az égő, viszkető, darabos fehér folyás az a gombára jellemző. A sárgás-zöldes az bakteriális gyulladásra utal. Mindkettőre szájon át szedhető gyógyszeres kezelés célszerű, kiegészítve a helyi kezeléssel.

A fogamzásgátló a májfunkció rendeződéséig nem tanácsos.

Ismétel szakvizsgálat javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. január 12., 16:56; Megválaszolva: 2015. január 12., 19:31
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Citologia eredménye
Tisztelt Doktor Úr! A tanácsát szeretném kérni a következő problémával kapcsolatban: 36 éves vagyok és már 5 éve magas kockázatú HPV-t...
Fogamzásgátó melletti terheség...
Tisztelt Dr.Nő! Nov.30-n vettem be esemeny utanit (escapelle) itt nem volt biztos hogy elment mennem, sot eleg valoszinu hogy nem! Menzesz megjott idoben...
Hüvelygyulladás
Jó napot. Pár napja heveny hüvelygyulladást állapított meg nálam a nőgyógyász. Írt fel 10 napra elegendő hüvelytablettát (Klion D 100) 3 napja...
P3 citológia, gyulladás
Üdvözlöm Doktor Úr. 43 éves Nő vagyok. Már a házasságom alatt is nagyon sok nőgyógyászati problémám volt. Nekem a férjem volt életemben az...
Szülés utáni érdeklődés
Jónapot! Feb. 16-án született meg a kislányom! Belső várásom van és már azotta eltelt 12 nap és semmi javulást nem láttok tudna nekem segíteni...